Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol. ciasteczka), w celu zapewnienia naszym użytkownikom, najwyższego komfortu z jej korzystania oraz dla celów statystycznych. Jeśli zdecydujesz się kontynuować przeglądanie witryny, bez zmiany ustawień strony, zakładamy, że wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies na tej stronie. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia cookies w przeglądarce, w zakładce Narzędzia.

Aktualności

Nowości i promocje



     Zobacz więcej

Trendy w marketingu pet food

Marketing w branży pet care dopasowuje się do zmieniających się trendów konsumenckich co najmniej tak szybko jak w pozostałych branżach handlu detalicznego. Rosnące zainteresowanie konsumentów tematyką zdrowego żywienia przenosi się na postawy związane z doborem i zakupem wartościowej karmy dla zwierząt. Trendy w branży w Polsce i za granicą pokazują, że na postawy konsumentów wpływa również zmiana w podejściu do marketingu tych produktów.

W kategorię pet food wkroczył mocno trend naturalności, rozumianej z jednej strony jako oferta produktowa oparta na kluczowym składniku diety, czyli mięsie, bez sztucznych dodatków, a z drugiej jako jako filozofia stojąca zarówno za produkcją jak i firmą. – tłumaczy Grażyna Leloch – Wilgat, Marketing Manager Butcher’s Pet Care. - W Europie zachodniej różne koncepty naturalności zyskują od lat na popularności, np. np. karmy Bio, wegańskie, oparte na alternatywnym źródle białka, z limitowanymi składnikami, ze składnikami ze źródeł certyfikowanych, diety Raw food, diety spersonalizowane (pudełkowe), czy produkty w opakowaniach z recyklingu, lub z „clean label”, czyli z tzw. czystą etykietą – dodaje ekspert.

Więcej informacji:

autor: Andrzej Czech, dyrektor zarządzający w agencji Sfera Group, współpraca Grażyna Leloch-Wilgat Marketing Manager Butcher's Pet Care

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/jakie-trendy-napedzaja-marketing-w-branzy-pet-food,53103

 

 

Zwiń Rozwiń

Karma Bio w ofercie Butcher's

Butcher's wprowadza do swojej oferty, certyfikowaną ekologiczną karmę Bio dla psów i kotów.

Nasze produkty charakteryzuje bardzo wysoka zawartość mięsa oraz w 100% ekologiczny skład.

Stwirzyliśmy je z najwyższej jakości certyfikowanych składników, czego gwarancją jest unijne logo rolnictwa ekologicznego na opakowaniu każdego produktu.

Zwiń Rozwiń

Jakie trendy napędzają marketing w branży pet food?

Marketing w branży produktów dla zwierząt dopasowuje się do zmieniających się trendów konsumenckich co najmniej tak szybko jak w pozostałych branżach handlu detalicznego. Rosnące zainteresowanie konsumentów tematyką zdrowego żywienia przenosi się na postawy związane z doborem i zakupem wartościowej karmy dla zwierząt. Trendy w branży w Polsce i za granicą pokazują, że na postawy konsumentów wpływa również zmiana w podejściu do marketingu tych produktów.

więcej wypowiedzi experta Butcher's w artykule:

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/jakie-trendy-napedzaja-marketing-w-branzy-pet-food,53103

Zwiń Rozwiń

Butcher's w Azji

W tym roku, w sierpniu po raz pierwszy przedstawiliśmy naszą ofertę w Chinach podczas jednych z największych targów w tym regionie świata Pet Fair 2018.

Aby zaprezentować ofertę klientom chińskim podczas targów w Szanghaju, uruchomiliśmy kanał social media Weibo, oraz aplikację na Wechat. Udział Butcher's miał na celu promocję marki oraz jest kolejnym krokiem firmy do rozwoju globalnej sprzedaży.

 

więcej informacji

Grażyna Leloch -Wilgat

grazynal@bpceu.com

Marketing  Manager

Zwiń Rozwiń

Trendy w marketingu pet food

Marketing w branży pet care dopasowuje się do zmieniających się trendów konsumenckich co najmniej tak szybko jak w pozostałych branżach handlu detalicznego. Rosnące zainteresowanie konsumentów tematyką zdrowego żywienia przenosi się na postawy związane z doborem i zakupem wartościowej karmy dla zwierząt. Trendy w branży w Polsce i za granicą pokazują, że na postawy konsumentów wpływa również zmiana w podejściu do marketingu tych produktów.

W kategorię pet food wkroczył mocno trend naturalności, rozumianej z jednej strony jako oferta produktowa oparta na kluczowym składniku diety, czyli mięsie, bez sztucznych dodatków, a z drugiej jako jako filozofia stojąca zarówno za produkcją jak i firmą. – tłumaczy Grażyna Leloch – Wilgat, Marketing Manager Butcher’s Pet Care. - W Europie zachodniej różne koncepty naturalności zyskują od lat na popularności, np. np. karmy Bio, wegańskie, oparte na alternatywnym źródle białka, z limitowanymi składnikami, ze składnikami ze źródeł certyfikowanych, diety Raw food, diety spersonalizowane (pudełkowe), czy produkty w opakowaniach z recyklingu, lub z „clean label”, czyli z tzw. czystą etykietą – dodaje ekspert.

Więcej informacji:

autor: Andrzej Czech, dyrektor zarządzający w agencji Sfera Group, współpraca Grażyna Leloch-Wilgat Marketing Manager Butcher's Pet Care

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/jakie-trendy-napedzaja-marketing-w-branzy-pet-food,53103

 

 

Rozwiń Zwiń

Karma Bio w ofercie Butcher's

Butcher's wprowadza do swojej oferty, certyfikowaną ekologiczną karmę Bio dla psów i kotów.

Nasze produkty charakteryzuje bardzo wysoka zawartość mięsa oraz w 100% ekologiczny skład.

Stwirzyliśmy je z najwyższej jakości certyfikowanych składników, czego gwarancją jest unijne logo rolnictwa ekologicznego na opakowaniu każdego produktu.

Rozwiń Zwiń

Jakie trendy napędzają marketing w branży pet food?

Marketing w branży produktów dla zwierząt dopasowuje się do zmieniających się trendów konsumenckich co najmniej tak szybko jak w pozostałych branżach handlu detalicznego. Rosnące zainteresowanie konsumentów tematyką zdrowego żywienia przenosi się na postawy związane z doborem i zakupem wartościowej karmy dla zwierząt. Trendy w branży w Polsce i za granicą pokazują, że na postawy konsumentów wpływa również zmiana w podejściu do marketingu tych produktów.

więcej wypowiedzi experta Butcher's w artykule:

https://www.wiadomoscihandlowe.pl/artykuly/jakie-trendy-napedzaja-marketing-w-branzy-pet-food,53103

Rozwiń Zwiń

Butcher's w Azji

W tym roku, w sierpniu po raz pierwszy przedstawiliśmy naszą ofertę w Chinach podczas jednych z największych targów w tym regionie świata Pet Fair 2018.

Aby zaprezentować ofertę klientom chińskim podczas targów w Szanghaju, uruchomiliśmy kanał social media Weibo, oraz aplikację na Wechat. Udział Butcher's miał na celu promocję marki oraz jest kolejnym krokiem firmy do rozwoju globalnej sprzedaży.

 

więcej informacji

Grażyna Leloch -Wilgat

grazynal@bpceu.com

Marketing  Manager

Rozwiń Zwiń

© 2014 Butcher's Pet Care.
/
0